Alla inlägg den 26 december 2014

Av styrkastegforsteg - 26 december 2014 18:52

 

 

Började lugnt med 15 min lätt cykel, 10 min rodd på max tyngd (fånigt att börja så tungt för jag vart sjukt trött redan halvvägs  men då kunde jag ju inte ge upp). Sen crosstrainern i hela 7 minuter ^^, jävulsmaskinen ska få rejält med spö en vacker dag men det tar nog ett tag att komma dit ;)

Avslutade med situps 20×3 reps och armhävningar 10×3 reps.

Jag var lagom mör och hade säkert klarat mer men skynda långsamt är mitt motto ;) 

Av styrkastegforsteg - 26 december 2014 17:32

Hej.

Skapligt otränad brudjävel som bara vill se snygg ut naken.

Hade för tre år sedan mellan två jobb sjukt mycket fritid och skaffade gymkort, tränade minst 6 dagar i veckan och trivdes bra med det. Men när jag fick jobb vart jag så trött när jag kom hem så träningen fick stå åt sidan. 

Tre år senare och med mycket viktpendlande är det dags att ta tag i kroppen igen. Denna gången gör jag det hemma i min källare. Där finns det mycket bra utrustning för att komma i någorlunda form.

Mat är en passion och jag har inte för avsikt att gå på superdieter men klart jag ska försöka tänka mig för lite ;)

Har häst också som i dagsläget vintervilar men några hästiga inlägg blir det förhoppningsvis också :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Startar en blogg mest för min egen skull. Jag tror att det kan hjälpa mig lite på traven till en sundare livsstil.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mat


Ovido - Quiz & Flashcards